Dichiarazione congiunta per quanto riguarda la prevendita per l’#U2eiTour

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Dichiarazione congiunta per quanto riguarda la prevendita per #U2eiTour:
Venerdì 17 novembre un collettivo composto da circa tre dozzine di fan provenienti da tutto il mondo, molti di quali gestiscono un fan site, ha contatto gli U2 e il loro Management per sottoporre loro le preoccupazioni esternate dai molti fan riguardo alla recente prevendita per l’ eXPERIENCE + iNNOCENCE Tour tenutasi a partire dallo scorso martedì.
Con il massimo rispetto e ammirazione per i membri della band, abbiamo fiducia che gli U2 porranno rimedio a questa situazione.

Precedentemente a questa comunicazione, il manager della band, Guy Oseary, ha condiviso una sua dichiarazione pregandoci di postarla affinché tutti i fan potessero leggerla:

“I’m a U2 fan first, their manager second..
I always consider the fan experience in everything we do…
That’s why I’m disappointed to hear from some of our U2.com subscribers about trouble they’ve had getting tickets in this week’s presales..

In previous ticketing sales too many tickets got scooped up by bots or scalpers so this time, for the first time, we’ve been working with the Verified Fan system – to make sure that genuine fans get the tickets. For the majority of subscribers it’s worked cleanly and simply, they got the tickets they wanted in the presales. But every fan club member matters to us…  and it’s frustrating to hear that this process has been un-satisfactory for some.

We are looking into this very closely with the team and working on solutions where we can. We will keep you posted.”

Statement concerning the #U2eiTour pre-sales:
A few hours ago, we jointly reached out to U2 and their management about the recent eXPERIENCE + iNNOCENCE tour pre-sales process. This communication is the result of a collective effort of about three dozen fans around the world, several of whom run U2 fansites. The group came together to discuss the concerns of the many fans who have expressed their dismay with the pre-sales process. With nothing but the utmost respect and admiration for the members of U2, we have complete faith that U2 will help correct the situation. We will keep you updated as more information comes in.

#U2 #U2eiTour #U2community

Partecipiamo con piacere a questa iniziativa che raccoglie i più importanti fan club degli U2 a livello mondiale per porre all’attenzione della comunità U2 a livello globale sui problemi riscontrati da migliaia di fan in tutto il mondo durante le prevendite americane dei biglietti del prossimo #U2eiTour.

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